self

By 13 februarie 2021februarie 24th, 2021No Comments

10 tools used in management #SelfManagement Definitii: – Instrumentul este o unealtă de lucru pe care o folosesc în cadrul unei metode. – Metoda este o direcție, un set de principii. Exemplu: coasa este un instrument de lucru pe care o folosesc prin metoda lucrativă pentru a cosi și prin metoda defensivă pentru a mă apăra de dușmani. Este bine cunoscut faptul că artele marțiale s-au dezvoltat de-a lungul timpului prin utilizarea de către țărani a instrumentelor de lucru agrare în scop defensiv sau ofensiv. Un manager va utiliza instrumentul specific metodei în funcție de context! 1) Telefonul, casuta vocala si sms. Inventat in 1876 de Alexander Graham Bell, telefonul a scurtat distantele si a permis realizarea dialogului fara a mai pierde timpul cu deplasarile. Cu sau fara video, telefonul se foloseste la fel ca in anul aparitiei lui. Activarea casutei vocale si utilizarea sms-ului iti va permite sa primesti informatii pe scurt de la cel ce te cauta si nu te gaseste disponibil in acel moment. 2) Platformele de chat. Folosirea platformelor de chat faciliteaza o comunicare mai clara, care ramane scrisa. De asemenea poti avea dialoguri scrise in paralel cu mai multi interlocutori. 3) Agenda (fizica sau tip aplicatie). Unele informatii le tinem minte. Informatiile importante trebuie notate pentru a fi valorificate ulterior. Folosirea agendelor electronice permite migrarea informatiei spre dialogurile tip chat sau catre corespondenta electronica. 4) Corespondenta (fizica si electronica). Folosirea aplicatiilor ce folosesc tehnologia exchange iti va permite sa iti accesezi posta electronica de pe orice dispozitiv pe care iti instalezi aplicatia. Daca ai grija ca sa scanezi corespondenta fizica vei beneficia de mobilitate maxima. 5) Aplicatii pentru planificare si monitorizarea Task-urilor. In functie de experienta ta, de amploarea afacerii si de marimea echipei, iti vei alege aplicatii ce permit folosirea optima a stiintei project managementului. 6) Ședințele de lucru (vezi mai jos postarea despre sedinte) cu prezenta fizica sau virtuala. https://www.facebook.com/101834557898417/posts/101916534556886/ 7) Platformele de share document. Utilizarea serverelor sau a sistemului cloud va permite echipei sa aiba acces concomitent la documente comune de lucru. Folosirea unor platforme moderne permitea urmarirea versiunilor si asigura securitatea fisierelor. 8) Aplicatiile de documanagement. Daca nu stii unde ai ceea ce ai, degeaba ai. Cand afacerea ta produce si utilizeaza mii de documente, singura solutie viabila pentru gestionarea documentelor este o aplicatie moderna de docu management, care sa permita arhivarea si accesul partajat la documente. 9) Diagramele managementului calitatii. Diagrama Ishikawa (numita si diagrama cauza-efect), Fișa de verificare, Fișa de control, Histograma, Diagrama Pareto, Diagrama de dispersie (Scatter diagram), Diagrama Stratificarii (diagrama de succesiune a datelor). 10. Coachingul. Utilizarea seturilor specifice de intrebari pentru tine si pentru membrii echipei in scopul gasirii solutiilor. by virgil profeanu

Profeanu Virgil

Author Profeanu Virgil

More posts by Profeanu Virgil

Leave a Reply