self

By 13 februarie 2021februarie 24th, 2021No Comments

5 tips for sessions – self management – care sunt materialele pentru sedinta, cine le produce, cine le centralizeaza, cine le distribuie? – care sunt subiectele de dezbatut la sedinta si ce iti doresti sa obtii in legatura cu fiecare subiect? – cine sunt participantii, care este locatia adecvata si care va fi data sedintei? Iata cateva la care trebuie sa raspunzi cand organizezi o sedinta. Dar ca sa iti pui intrebarile corecte trebuie sa treci prin informatiile de mai jos: Clasificare ABCDE A) Rezultatul obtinut in urma sedintei – o aprobare (sedinta decizionala, AGA) – solutie (sesiune de creatie, sedinta de planificare) – plan de actiune (sedinta de planificare si replanificare) – transfer de know how (sesiune de formare, informare, conferinta, prelegere, prezentare produse si servicii) – un contract (sedinta de negociere) B) participanti- intre 3 si 8 participanti (restranse) – peste 9 (largite) – fara invitati (interne) – cu invitati (externe) – in alta locatie decat sediul firmei C) rolul meu – organizator – moderator – participant D) numarul subiectelor – cu un singur subiect – cu subiecte multiple E) durata – scurte (intre 5 si 15 minute) – medii (intre 15 minute si 45 minute) – lungi (intre 45 minute si 4 ore) – de o zi (in doua sesiuni, una dimineata si alta dupa amiaza) Tips: 1. Sedintele de solutionare de solutionare se tin neaparat inainte de a incepe orice consum de ore. Solutionarea poate consuma peste 10 la suta din tot consumul. Faci sedinta de solutionare. Constati ca nu ai toate datele. Ce faci? Ceri printr-o adresa datele necesare de la client sau de la autoritati. Proiectezi dupa ce solutionezi si solutionezi doar cand ai toate datalele necesare solutionarii. Ce lucrezi? Lucrezi intotdeauna pentru un rezultat (livrabil), iar productia lui se face dupa ce ai ingredientele necesare. 2. Sedinde de planificare, replanificare, prioritizare si raportare catre client. Se fac lunar, bilunar sau saptamanal dupa caz. Se recomanda sa aiba invitati reprezentanti ai clientului si¦sau dupa caz subcontractantii. 3. Sedinte de evaluare audit si control (CTC, CTE) sunt la fel de importante ca productia. 4. Sedinte de organizare, de strategie sunt bazele structurarii companiei. 5. Sedinte de coordonare (trasare sarcini, front de lucru etc) sunt parte a fiecarei zi de lucru a unui manager. by virgil profeanu

Profeanu Virgil

Author Profeanu Virgil

More posts by Profeanu Virgil

Leave a Reply